vineri, 8 mai 2015

o escapada...ploioasa

Imi doream o escapada(fuga) din Viena, am reusit sa imi conving omul si am facut rezervare pentru weekend-ul cu 1 mai. Nu imi trecuse prin cap ca poate sa si ploua, ma interesase sa fie loc de joaca la pensiune, animale ca sa aiba copilul ce privi si sa avem mic dejun. Ce a tinut de mine am rezolvat, am ales o pensiune cam la 300 de km, nu prea departe sa nu ne lesine drumul, Iulia oricum de cele mai multe ori doarme in masina si este foarte usor de calatorit cu ea. Zona am ales- o la nimereala, nu m-am uitat nici ce putem vedea in jur, nu am cautat alte informatii... vroiam ceva neplanificat(mie imi plac lucrurile neplanificate, dar doar mie).
Pensiunea unde am fost avea ferma de vaci, Iulia a baut pentru prima oara lapte crud si a mai si baut apa dintru-un sant, toti am baut apa din paraul care curgea din munte spre pensiune. Daca m-am crizat in capul meu? O, da, clar, dar am tinut pentru mine, vorba omului avem spital aproape!
I-a placut Iuliei clopotelul de la usa, o sa ne luam si noi unul .....intr-o zi!

Niciun comentariu: