miercuri, 14 ianuarie 2015

Opera de la Muzeul de Arta

Ieri a fost frumos afara, soare, cald, copil fara caciula, mama vesela... Am ridicat plodul de la gradinita si l-am intrebat ce doreste sa faca. A zis Muzeul Tehnicii, eu am zis ca e departe! Apoi Acvariu, eu am zis ca am fost vineri! I-am zis ca imi doresc sa mergem sa vedem picturile lui Gustav Klimt, asta presupune sa mergem la Belvedere, copilul se uita in sus la mine si zice, nu, hai la Muzeul de Arta, vreau sa vad egiptenii! Fiind in centru si usor de ajuns am mers la Muzeul de Arta. Iulia mi-a zis acum 3 seri ca ea vrea sa fie atista. Am intrebat ce presupune asta si a zis ca vrea sa fie mare cantareata, dar si mare pictorita, deci mergand la Muzeul de Arta incurajam visul. In drum spre muzeu ...Mami, spune-mi o poveste! Iar? Pai ti-am zis una dimineata, acum nu am inspiratie! Mai sta ce mai sta si imi zice, m-am gandit eu vreau sa fiu scriitoare! Bun, atunci spune tu o poveste.... si tot vorbind si povestind ajungem la muzeu. Lasam haine, se aseaza ca e obicei sub cupola muzeului in mijlocul mozaicului si-mi zice ca ala-i mijlocul muzeului, eu o aprob....si incerc sa o iau cu frumuselul sa evitam mumiile si sarcofagele. Nu-mi iese! Mamiiii, intai egiptenii! Intram, copilul intreaba, eu explic....dupa o ora in care simteam ca a intrat mirosul de mumie in mine iesim, trecem in camera romana sau greceasca, aici incurc treburile, nu am niciodata timp sa ma uit, Iulia vrea sa iesim ....de urgenta! Iesim, macar nu mai simt mirosul ala din Camera Egipteana. Dupa s-a gandit ca ea vrea sa-l vada pe Arcimboldo. Destapta fiind intru intai in expozita Diego Velázquez...asa ca ma incurc in camere si nu l-am mai gasit pe Arcimboldo, asta din cauza ca m-a dat afara din casa desteptaciunea ca eu cunosc muzeul, deci nu am luat harta. Dupa o ora si ceva de bantuit printre picturi si explicat de ce nu le putem cumpara am ajuns la Shop. Shop-ul asta are o masa unde plozii pot desena, deci Iulia s-a pus pe treaba:
Nu-i versiunea finala a operei de arta....
Cat timp Iulia a desenat, eu am ales diverse, pentru Iulia si pentru sufletul meu!

Niciun comentariu: