vineri, 21 noiembrie 2014

Spielfest

A trecut o saptamana, dar atmosfera de acolo inca mi-a ramas in suflet. La Spielfest am vazut o sala plina de oamneni care jucau jocuri clasice:
Am descoperit jocuri interesante pe care poate le aduce Mos Craciun:D, ii pun si linkuri ca sa nu se zapaceasca! In general jocuri de construit, piese gen domino Pestas si Kapla


Iulia si-a dorit foarte mult sa participe la un fel de atelier de babysitting, sa-i zic asa, nu stiu sigur cum s-a numit. Dar pentru asta a avut suficienta rabdare sa astepte 4 ore. A primit de ziua ei de la mamaie fix o papusa ca cea de la atelier.

Cat timp a asteptat babysitting-ul, am testat o masina de cusut, minunata, mi-a placut mult, mai ales ca Iulia poate sa faca singura ce-si doreste, nu are nevoie de ajutorul meu.

Alte instantanee...sa zic asa

NU mi-a placut nisipul din poza de mai jos, iti ramaneau mainile lipicioase!!!!

Niciun comentariu: